Onderweg naar Dubai

10 juli 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Niet schrikken, de titel klopt echt. Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, laatste spullen in de backpack. Het past er allemaal gemakkelijk in. Met de tram naar het centraal station en vandaar met de trein naar Düsseldorf. Gelukkig werkte de ns mee en hadden we geen vertraging. Bij aankomst op het vliegveld in Düsseldorf even bij Starbucks iets gedronken. We hebben nu tenslotte vakantie. Inchecken ging allemaal vlot en gelukkig mochten we allemaal door de douane. Nog even een hapje eten voordat we beginnen aan onze lange vlucht. En wat eet je dan in Duitsland: een bratwurst natuurlijk. Goede plaatsen in het vliegtuig. Allemaal een eigen tv scherm, genoeg films en spelletjes en ook nog WiFi. Bij aankomst op Dubai was het slechts 38 graden Celsius. Van Dubai zullen we niet veel zien, het is nacht en we gaan het vliegveld niet af. Maar we kunnen wel zeggen dat we in Dubai zijn geweest. Nu nog een paar uurtjes wachten op onze vlucht naar Bangkok.