Onderweg naar Dubai

10 juli 2017 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

Niet schrikken, de titel klopt echt. Vanmorgen om 6 uur ging de wekker, laatste spullen in de backpack. Het past er allemaal gemakkelijk in. Met de tram naar het centraal station en vandaar met de trein naar Düsseldorf. Gelukkig werkte de ns mee en hadden we geen vertraging. Bij aankomst op het vliegveld in Düsseldorf even bij Starbucks iets gedronken. We hebben nu tenslotte vakantie. Inchecken ging allemaal vlot en gelukkig mochten we allemaal door de douane. Nog even een hapje eten voordat we beginnen aan onze lange vlucht. En wat eet je dan in Duitsland: een bratwurst natuurlijk. Goede plaatsen in het vliegtuig. Allemaal een eigen tv scherm, genoeg films en spelletjes en ook nog WiFi. Bij aankomst op Dubai was het slechts 38 graden Celsius. Van Dubai zullen we niet veel zien, het is nacht en we gaan het vliegveld niet af. Maar we kunnen wel zeggen dat we in Dubai zijn geweest. Nu nog een paar uurtjes wachten op onze vlucht naar Bangkok.

1. Mielang:
    10 juli 2017
    Goede reis en veel plezier
  2. Hans Akkerman:
    10 juli 2017
    Ben heel nieuwsgierig hoe het gaat verlopen en jullie gebeurtenissen.✈️
  3. Efie andeweg:
    11 juli 2017
    Leuk om het verslag te lezen, reis een beetje mee , en ja natuurlijk braadworst in Düsseldorf , goeie reis verder naar Bangkok
  4. Lia:
    11 juli 2017
    Tegen de tijd dat jullie dit bericht lezen zijn jullie al far far away.......
    Goede reis verder en alvast leuk om te lezen jullie tussenstop in Dubai.
  5. Gerda:
    11 juli 2017
    Hebben ze in Thailand ook Starbucks? Ik denk niet dat er bratwurst is. Veel plezier