Nederlands dagje In cha am

25 juli 2017 - Cha-am, Thailand

vanmorgen hebben we de jongelui maar eens laten uitslapen. Daarna op pad voor een ontbijt en dan naar de fietsenverhuur. Want de hele dag uitrusten dat past natuurlijk niet bij ons. Bij de fietsenverhuur hadden ze ook tandems. Doe eens gek en ga op een tandem fietsen in Thailand, dan weet je zeker dat je bekijks hebt. De zadels op zijn hoogst laten zetten. Dat was uiteindelijk nog laag, jeetje wat zijn die Aziaten klein. De wegen zijn hier niet zo optimaal als bij ons en fietspaden kennen ze niet en opletten dat je links fietst. Dan komt het goed.  Naar de pier fietsen is ongeveer 8 kilometer. In Nederland doe je daar nog geen half uur over. Nou reken er hier maar ietsiepietsie langer voor. En die Thaise mensen maar zwaaien naar ons. Onderweg heel veel vissersbootjes langs het strand gezien. Nog een lekker ijsje gegeten. Even naar het centrum gefietst en naar het treinstation om te kijken hoe laat we morgen de trein naar Bangkok moeten hebben. Weer terug naar het hotel. Fietsen inleveren. En een hapje eten in het hotel. En wat eet je dan op een Hollands dagje: een broodje hamburger met frietjes. Heeft ons overigens wel lekker gesmaakt hoor. Alhoewel we ons ook wel schuldig voelden omdat we tenslotte nog steeds in Thailand zitten. Om 4 uur gunnen we ons dan uiteindelijk even rust bij het zwembad. Nou ja rust, onderweg een bal gekocht, dus even een potje volleybal in het zwembad is natuurlijk best leuk. Avondeten en daarna nog een spelletje uno. Zoals jullie zien, worden onze dagen een stuk minder actief. Het einde van onze vakantie komt in zicht. We proberen een beetje tot rust te komen en alle indrukken van de afgelopen 2,5 weken op ons in te laten werken.

1. Astrid:
    25 juli 2017
    Nou ik vind jullie nod steeds super actief maar een beetje rust op zijn tijd kan ook geen kwaad
  2. Efie andeweg:
    25 juli 2017
    Fijn dat jullie zo genieten