Cha-am - Bangkok - Dubai - Düsseldorf - rotterdam

26 juli 2017 - Bangkok, Thailand

En dan is echt onze allerlaatste dag aangebroken van een geweldige rondreis door Thailand. Vanmorgen onze Backpacks ingepakt. Alles paste er zowaar gewoon in. Misschien toch niet genoeg gekocht hier! Vanmorgen nog even gerelaxt aan het zwembad. En dan is het toch echt tijd om met de taxi richting het treinstation te gaan. De planning is dat we met de trein naar  Bangkok gaan. Dit zal weer een 3e klas ritje worden tussen de lokale bevolking. In Bangkok zullen we de metro nemen naar het vliegveld, waar we ruim op tijd zullen aankomen. Ons vliegtuig vertrekt dan om 02.30 uur vannacht en na een tussenlanding op Dubai zullen we donderdag rond 13.30 uur in dusseldorf aankomen. Vanaf daar met de trein naar Rotterdam en dan begint het normale leven weer, maar wel met een enorme ervaring rijker.

Deze rondreis door Thailand kort samengevat: een geweldige ervaring, veel tegenstrijdigheden: arm, rijk, oud en nieuw, Thaise bevoljing is zeer hulpvaardig. We hebben getracht zo dicht mogelijk bij de bevolking te komen en dat is behoorlijk goed gelukt.

Het zal niemand verbazen dat dit blog is geschreven door Jeanet.

De foto's zijn gemaakt door frank. Op mijn camera heb ik nog zo'n 1000 foto's staan voor de geïnteresseerden.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden on dit blog te lezen en dat ik jullie een klein beetje mee op reis heb kunnen nemen. Bedankt voor alle leuke reacties.

1. Lia:
    26 juli 2017
    Het was een hele leuke en mooie ervaring om de belevenissen door jullie ogen mee te beleven/ te lezen.
    Hele goede terugreis en eenmaal thuis hebben jullie een geweldige culturele ervaring om op terug te kijken.
  2. Geert:
    26 juli 2017
    Enorm bedankt voor alle mooie verhalen. Hierdoor waren we er toch een beetje bij. Hopelijk hebben jullie met het vliegen weinig vertraging. De overgang naar Nederland zal in veel opzichten wel eeer groot zijn. Koud(er) en een heel andere cultuur.
  3. Efie andeweg:
    26 juli 2017
    Het was geweldig leuk om je verslagen te lezen ,en zo konden Japie en ik een beetje meegenieten , dat jullie een ervaring rijker zijn wil ik graag geloven. We kijken uit naar de vele foto's en wensen jullie een goeie terugreis, tot gauw liefs van ons
  4. Lai lan:
    26 juli 2017
    Heb genoten van de verhalen en foto's ! Voor jullie een ervaring om nooit te vergeten . Goede reis x
  5. Jacqueline:
    26 juli 2017
    Het was zeker leuk om je verhalen te lezen en de foto's te zien! Zo hebben we hier ook een beetje kunnen meegenieten .
    Veilige terugreis gewenst en tot snel
  6. Gerda:
    26 juli 2017
    Fijn dat jullie hebben genoten, we zijn benieuwd naar de foto's en de resultaten van de kookworkshop. Goede reis naar huis en hier is alles onder controle.
  7. Harm en Grietje:
    27 juli 2017
    Geweldig dat we met jullie mee mochten reizen en zijn dan ook heel nieuwgierig naar de andere foto,s.
    Een goede terugreis allemaal.